Isnin, 26 September 2011

hana tajima zone !

entah kenapa baru sekarang aku tergila2 kan hana tajima nie , opss ! bukan tergila2 lain ukey ? tapi tergila2kan fesyen shawl dia tu , selain tu muke dia yg super cute tu mmg tercantiklah ! well for all know , hana tajima is a fesyen icon bertudung utk semua org so aku juga tidak tertinggal utk meminati gayanya yang super amazing tuh , hmm, agak2nye la pada korg kan pakai tudung nie sebab betul2 nak pakai atau sekadar ikud peredaran fesyen jea? hmm , apa pun jawapan korg aku pasti semuanya ade alasan tersendiri kenapa begitu . hehe :D aku mula bertudung nie since last year bulan april 2010 , sebab ? secret ! HAHAH :DD mungkin tuhan da bagi petunjuk . hmm sebelum aku pakai tudung aku salu bangga tayang rambut aku yg tak seberapa nie , aku bangga tak pakai tudung bila nak ambil gambar aku tak pakai tudung jalan2 tak pakai tudung , tudung tu bukan kewajipan bagi aku , jahat kan ? *menyesall bila tuhan da tunjukkan hidayah aku sedar n mula pakai tudung walaupun skag rambut aku da okay aku tak penah buka lagi . bila aku tgk pic lame2 aku tak
pakai tudung aku jadi segan sendiri dgn hidup lama aku . cam buruk jea rasanya . hmm :( tapi alhamdulilah tuhan tu maha adil dia tunjukkan aku hidayah nya . HAHA :DD okayy here some pictures of hana tajima *lets check it out
                                                                             dia terbaik !
hmm , btw dia akan selalu aku puji kerana kepandaian dia memakai tudung dgn CANTIK ! tahniah hana tajima you gives us inspires to wear a hijjab :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan