Isnin, 27 Jun 2011

berhulu camp, serting ulu negeri sembilan

semalam aku baru menjejakan kaki semula ke palong timur setelah 3 hari 2 malam di berhulu camp :D (baru blek camp la nie) agagag ~ camp yg berlangsung nih terlalu HEBATT ! sukar utk dimengerti bhaaaa ~ pehh ! the best camp penah aku g , lagi2 yg pergi sume budak2 aku , yg xpegi cume fyra, cyma n burn . gamba BERSEMANGAT habesss !
semangat gila r kteorg ! excited gilax nih ! agaga ~ 

tengah tunggu cikgu membebel , sempat jea snap one pic ! 

aku berdiri belah kanan  , agaga muke xbley blahhh haha :D


yg len sume g mane tak gila kteorg at sane HAHA :) sampai je hari jumaat ptg , then malam ade night walking . mmg mencabar betul , jalan dalam air pada waktu malam :) dgn gelap nye hanya cahaya bintang je jadi petunjuk . then , mereka lepaskan kteorg sorg berjalan2 aku tkut gak tapi control dpn budak ni konon xtakut haha (bajed siyoot aku) . hari kedua plak paling THE BESHH but PENAD wooo :p pagi tu byk game pihak berhulu camp bagi kteorg sumer nye happy jea .! then nak lagi dan lagi ! byk gak game pg tuh kteorg maen team aku namenye ECHO , pehh main game dice , team aku asik bad luck jea ! arghh ! haha ;) then main game yg paling syok maybe game yg buat sesuatu paling panjang dgn hanya menggunakan apa brg yg ada pada kteorg ! pehh dgn badan2 aku baring bawah meja agaga ~ klako  betul laah ! then ptg jam 2.30 da start JUNGLE TRACKING tapi bley plak an hujan :( mmg xbesh betul ! agagaga ~ then tgu ujan berhenti dulu , then start berjalan pehhh ! jauh gilooo aku rasa nak duduk je dalam hutan tuh , tapi ela baikkan semangat aku dia cakap aku boley ! walaupun penad aku tetap happy ! ade sikit nie pic air terjun at sana dan tempat camp kiteorg  :)


tu je dulu , nak continue cerita nih ! malam kedua tu ade persembahan kumpulan , pehh ! mmg suram je mule2 tu tapi mase team mira wat persembahan semua ketawe mmg gamatla dunia waktu tu tuhan je yg tahu :)
THIRD DAYS (hari last la nie) paling BESHHH ! pagi2 lagi da kene rendam ! (kena denda lahh nie) perhhh pecah pale, pepagi da masuk air , kena selam plak tuh an , biseyyy ~ tapi BESHHH ! aku suke  then pastu kteorg naik tenggiling (sejenis kereta pancuan 4 roda yg bley naik ramai2 tu ) haha otw naik nak menuju ke suatu lokasi tu kteorg nyanyi lagu TEMA camp ni iaitu lagu BAIK-BAIK SAYANG ;) pakteh cakap nyanyi lagu tu ingat pakteh, kteorg sentiase ingat pakteh ! macam2 lagu kteorg sume nyanyi then sampai tempat yg dituju :) main kayak, timbul atas kolam menggunakan live jacket :) main l;umpur , perhh ! biseww doe ~ tapi sonok , tengah2 duduk tu kan boleh plak baru teringat nak lumurkan lumpur kat bufday girl kite ella twinvaa ! pehh ! terbaik la kejar dy , lumur lumpur sampai habes baju puteh dy agagaga ! mmg kenangan terindah dalam hidup kteorg ! then boley plak idayu cabar kteorg campak dy kat lumpur aku pe lagi an , dgn pantas mencampakkan dy ! haha sumer tengok besh gilaxx laa ~ then nak balik da , sempat rakam satu pic terHEBADD ! mekasih warga berhulu camp ! kteorg happy gilaxx laa :) kenangan yg cukup terindah dalam hiudp aku tahun 2011 ~ twinvaa kite tetap akan bersama-sama utk selamanyerrr !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan