Khamis, 28 Julai 2011

dugaan ! dugaan ! dugaan !

salam semua ~ lama dahh aku tak update blog nih , base lahh sibukk memanjang lagi2 SPM dah nak dekat nie . btw ramadan da nak dtgg , jumpa lagi ramadan tahun nie, syukur alhamdulilah aku masih diberi kesempatan utk menjadi yg lebih baikk . DUGAAN ? sebenar, byk betul masalah dlm kepalaa otakk aku e ! memacam2 , kenapa ? kenapa mesti akuu ?! ! lepas satu satu datangg ! ku tak sangka kawan yg selama nie aku anggap baik , setia dan syg dgn twinvaa, telah menghancurrkan hati kami semua.. terlalu pahit aku nak cakapp. malas dahh aku nak memaki hamun , sakitnye kte org jea yg tahuu . dia tak tahuu  ! yg dia tahu ^_^ then buad muka tak bersalahh!  ! takde rasa bersalah sikit punn dalam hati dy utk meminta maaf ! akuu dah penad dgn sandiwara kau nih ! nasib baik lahh kte org nie tak jahat kalau jahat dah lama kau dipulaukan ! so , berubah n sedarlah kesilapan kau sebelum terlambat :( aku tak sampai hati nak buad kau macam nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan