Khamis, 8 September 2011

exam ! exam ! exam !

assalamualaikum, entry aku bertajuk EXAM ! yeahh , terbaik naik raya jea terus exam . ape cikgu egt kteorg study ke time cuti raye seminggu toe ? HAHA :DD sorry lee , seminggu cuti raye seminggu aku tak buka buku , aku sibuk beraya je , raya pertama raya ngan ela , syaz n cyma dan jugakk dgn kawan pakwe ela . ramai2 la kteorg raya , beshh sgt :) then malam uh aku buad makan2 aku jemput ela , cyma n sas . dyorg atg , makan2 then lepak2 . huhuw ~ besshhh tau ! ehe :D then raya kedua balik kampung , seterusnya lepak2 jea raya ngan dak classmate aku , ahad lepas baru raya ngan semua twinvaa , besh sgt penug gelak tawa itu biasa ! hehe , hmm naik je raya aku tak pegang netbook suda , takut nanti aku asyik online sampai lupa esok exam , so aku suruh mak aku pegang netbook nye , hari ni aku update blog jea , hmm itu punn malam kag ade tuisyen math , esok tga hari tuisyen akaun plak :) heee ~ aku suka aku suka . okayy la itu saja mahu dikongsi :) oh ya hari nie 9 september HAPPY BIRTHDAY someone :) aku tak penah lupa cuma malas nak wish , aku wish atau tidakk pada kau takde kesahnye tapi apa pun berlaku aku tetap ingat :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan