Jumaat, 26 Ogos 2011

amazing surprise birthday party :)

dalam hidup aku pertama kali aku merasakan diri aku benar2 dihargai , mungkin law takde twinvaa aqu tak penah rasakan semua nie , semalam 25 ogos kteorg semua janji nak berbuka puasa bersama coz nak celebrate friendship day , actually friendship day kteowg 28 august tapi kteorg nak celeb cepat skit , coz law lambat2 nanti semua suda balik kampung , aku tak pernah sedar dlm nak sambut frindship day uh , twinvaa semua plan nak sambut bufday aku skali , ya allah ! korg mmg terbaik sampaikan aku tak penah tahu korg plan something , budak ni masakkan lauk yg aku teringin nak makan iaitu ayam masak lemak , terima kasih korg :) lepas kteorg berbuka uh cadangnya nak g rumah aku , nak main bunga api maklumlah dah nak rayalah katakan :) nak main2 lah kan ? hehe :D tetibe dyorg nyanyi bufday song utk aku , bawa cake , n hadiah . aku nanges :( sebab terharu + gembira sgt :) aku tak tahu nak sampaikan camne perasaan gembira aku sampaikan tak tergambar ! aku betul2 gembira malam tu , lepas sambut bufday aku kteowg makan kek n makan ais krim and then terus main bunga api , malam tu adalah malam terindah buad kteorg ! SUMPAH aku syg twinvaa :D  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan