Ahad, 25 Disember 2011

sweet moment :)

haisyy ==' lama da aku tak update blog nie, hehe . busy kud . aha :) actually , kat rumah takde line internet :( sedih woo tapi tetap chill :) okay now time for story . 14 disember 2011 . the best day happened in my life . setelah setahun berjanji ngan twinvaa nak p port dickson akhirnya mase itu tiba jua :) gila excited :) tapi waktu aku mmg rushing skit lha , mana taknya pas habis exam aku terus pegi KL , wedding sepupu . dekat seminggu duduk KL tu , hari senin baru balik then rabu da nak p PD :) gila rushing akuu ==' malam selalse before pergi tu, twinvaa semua tidur uma aku kecuali ela , fira n burn . even macam-2 dugaan namun kite org tetap tabahkan hati nak g :) even tak cukup 11 orang namun fyra twinvaa tetap dihati :)
okay , 14 disember 2011 ~ pagi2 bute dah bangun itu punn aku yg kejud kalau tidakk mahu semua masih tertidur . HAHA :DD bangun pagi excited lha kann ? hehe kol 5 dah bangun bersiap , buad breakfast . wahh! kite org masak nasi goreng n goreng karipap . hehe pukul 7 get ready tunggu transpot . 7.30 gerak . dalam perjalanan tak payah cite , memang memekak je keja nya . haha :D
PORT DICKSON : yg ade di picture ni cyma twinvaa , ella twinvaa , mira twinvaa and pieka (sepupu burn)
okehh , ini picture mase lepas naik banana bot , aha :DD seriously itu pertama&terakhir aku naik banana bots , aku naik sebab twinvaa yg ajak kalau tidakk sampai bila2 pun aku takkan naik :/ thanks korg , korg semangat dalam apa jua yg aku nak buad :) besh sgt naik banana bot :)
PORT DICKSON adalah hari terindah utk aku :) juga untuk twinvaa ~ selagi aku hidup selagi tu aku takkan lupakan korg dlm hidup aku ~ aku janji akan sentiase bersama2 korg

NEXT STORY : 1 januari 2012 aku da kena daftar PLKN siri 9/2012 . kumpulan pertama alhamdulilah :) aku bawa harapan yg besar utk PLKN nie n semoga impian aku tercapai :) takud , macam2 perasaan ade . tapi aku mesti kuat . oke bubye ~ see in the next post :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan