Ahad, 25 Mac 2012

PLKN :)

assalamualaikum dearest readers, haters and stalker :) 
okay cun ! tajuk aku :) PLKN , aha :DD 
mula-mule tu sumpahh aku rasa nak balik ! 
rindu rumah , rindu kawan , rindu ibu n abah , 
bila aku dapat tahu aku dpt PLKN , aku rasa
seronok gile weyh ! yela denga cite besh , 
so , kuatkan semangat jela nak g . dalam geng 
aku yg dapat 3 orang jea . mira , fiera n aku !
alhamdulilah lah dapat :) 
1 januari daftar :) 
ya allah ! aku tak rasa pape pun rasa cam biasa
cam takde pape akan berlaku .
bila dah jejak kaki ke kem PLKN hijrah penor pahang
baru aku tahu erti rindu :'( 
pehhhhh ! aku ditempatkan di dorm ALPHA 1 ~,~ 

okay cun ! her name HAFISOLEHA BINTI MOHAMAD .
my first friends in dorm alpha 1 , dia panggil aku dulu kalau tidak aku tak memb nan dia ,
dia budak segamt , so sekampung aku jugak lah kirenya . aha :DD drpada berdua
kite org berkembang menjadi 5 orang :) geng la kirenya :P aha 

lepas tu , kite org kenal plak ngan zati , larla n choo :) 
dyorg come from terengganu . comey comey awek ganu nih , hihi :P 
okay cun ! so , start tu kite org sentiasa berlima no matter what . 
pegi tandas sesame , tydo sesame , makan sesame , wat aktiviti
lagi la sesama kan? aha :DD 

nie plak pixx dak dorm akuu , dy org sume okay jea . baik , sweet , sporting , understanding
huhu :P
mmg gempak lha dyorg nie ! kite org baru seminggu kat situ 
tapi dah boleh get along , mmg besh :) 
dapat membe cam dyorg :) 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan