Selasa, 15 Mei 2012

FRIENDSHIP EVERLASTING :')


HEY READER'S :)
assalamualaikum <3
lama aku tak update kan ? hmm busy skit . aha :D
entry kali nie bermule dgn pic aku kat atas tu , harimau malayaa :P 


macam semua baju same je kan ? >,< 
memey pun . dah berjanji :D haha 
actually malam tadi malam 14 mei 2012 hari isnin , 
kite org ade wat makan-makan .
macam biase laa kann .
collect duit ramai2 .
tapi , sedih sikit la kali nie sebab tak ramai ade .
yg ade cume idayu , sas , ika , fyra n mien .
yang laen ? hmmm
dyorg semua dah keluar .
I mean sambung blajaa .
MIEZA sambung blaja kat LIM KOK WING .
BURN plak sambung blaja kat negeri sembilan .
MIRA pegi PLKN .
ELLA kat JOHOR BAHRU (STUDY) . 
CYMA dia tak join tak tahu la kenapa .
mungkin ade hal lebih penting kud :( 


nie dia :')
story about her :') 
lepas habis skola aku tinggalkan dia .
sebab aku pergi PLKN . 
tapi , dia tak penah lupee text aku every weekend aku kat PLKN .
bila aku tamat latihan aku ONLINE FB , 
dekat wall aku penuh nama dia je .
aku hargai dia sgt :')
aku syang dia sgt :')
cuma tuhan je yg tahu kenapa aku syg dia :')
dia kawan terbaik yg penah aku ade sepanjang hidup aku .
mungkin sekarang aku da tak rapat cam dlu ngan dia . 
dan nak sambung blaja pun sekarang kite org tak same :(
dia amik course culinary kat JB ,
aku course farmasi kat melakaa .
sangat jauh kan ?
dia ade syaz .
aku ade ika n aimeen . 
tapi ,
aku nak dia tahu something yg tak pernah dia tahu .
aku nak bagitahu segan sgt .
so , aku cakap kat sini je . 
tempat dia dalam hati aku takkan pernah terganti oleh kawan baik lain .
mungkin aku rapat ngan ika n mien nanty , 
tapi aku nak dia tahu aku ingat kat dia salu :)
dia seorang insan yg paling sabar melayan karenah aku .
dayu , kau ingat tak mase form 5 ,
aku merajuk kau pujuk aku sgt kan ?
kau tolong aku semampu yang boleh :')
kau yakinkan aku saat aku terjatuh .
kau terima diri aku seadanya .
kau terima diri aku yg sgt kuat merajuk dan kekdg cepat marah .
tapi, kau chill aje layan aku .
kau rileks je lagi ngan aku . 
bila kita salu beli barang yg sama , 
kau jage barang tu sungguh , 
bila barang tu hilang kau minta maaf .
kau cakap 
"jane..maaf..barang tu ilang..aku minta maaf.."
tapi aku ?
tak penah hargai barang kita yg sama .
cuma 2 barang yg aku takkan penah lupe kite ade , 
rantai dan name IDAYU yg kite wat kat PD tu .
aku bawa 2 barang tu ke mana saja aku pergi .
dayu , bukan aku taknak pakai rantai tu 
tapi aku taknak rantai tu rosak dan jadi tak cantik .
sebab tu aku tak pakai dayu .
tapi , rantai tu sentiase bersama aku .
nametag IDAYU tu pulaa
aku salu bawa .
aku letak dalam purse akuu .
dayu , mungkin aku tak penah tunjuk syg aku pade kau .
tapi , percaye laa sayang aku pada kau, kau sendiri takkan pernah tahu....
kalau dlu bila kau nak lintas jalan ,aku yg salu pegang tangan kau 
dan bawa kau lintas kan ?
tapi sekarang tak lagi kan..... 
bila kau ade BF , kau tak penah lebihkan BF kau depan aku .
kau tetap anggap aku yg paling penting .
bila msg , kau tak pernah tak balas , melainkan time kau takde kydt je . 
kau msg aku .
kau rajin msg aku ..
dayu , maafkan segala kesilapan aku yg penah aku buad.,.
aku pernah terkutuk kau ke..
aku penah kecilkan hati kau dgn kata2 aku..
aku penah sakitkan hati kau tanpe aku sedari...
maafkan aku dayu!!
aku sayang kau sangat..
kau tetap jadi bestfriends aku sampai bila2...                                                            
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

malam tu juga ade kawan baru kan ?
are yui namanyaa ;)
budak sekampung kite jugak >,<
lelaki .
not bad laa . 
dia nampak cam baik . huhu
apa pun welcome to twinvaa world ;)
ahaa ;D

HMM, banyak sgt makanan kan kali nie ?
duit sampai terlebihlebih sebab ade org sponsor ;)
terbaik laa . huhuhu
kalau 11 ade lagi meriahkan ?
rindu sgt ngan ella,mieza,burn,mira,cyma,,,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ika plakk dapat hadiah dari jemek ;)
kek dan juga teddy bear besaarr ;)
ika, sangat bertuah ;p
ika, happy bufday ;)
sayang kau sgt :P 
sape yang bagi ? ehemmm
someone laa . tanya dia . hhhuuu
ika , we love you sayanggg ;P 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


mucuk berdua saya nie pun ade taww  , hehe
fyra dan aimeen :P 
mmuahhhhh ~,~


bila dapat ambil pic gile camni kan korg ?
aku syg korg k ?
>,<


sayang ini budak ;p 


budak gilee bila berposing haha ;p


untong dia kan ? 


alahai , aku hanye mampu berangan jee :(
bila laa ade seseorg nak bagi aku hadiah camni kan ?
haha :D 
korg , tu la malam last kite wat makan2 kan .
terase sangat bila yg laen takde .
rasa rindu tu membuak2 .
lepas nie masing2 dah pegi sambung blaja .
takde twinvaa pun yg duduk di PALONG TIMUR .
aku harap biarlah persahabatan nie kekal hingga ke akhir nya :)

DEDICATE : for all twinvaa :') 






   




Tiada ulasan:

Catat Ulasan