Jumaat, 1 Jun 2012

kolej life :)


assalamualaikum readers, stalker and haters :)
selamat malams :D 
okay , location aku sekarang di MELAKA , 
27 mei lepas dah daftar di KOLEJ ANTARABANGSA SAINS DAN TEKNOLOGI MELAKA :)
fuyoo ! panjang kan ? bhahaha :D sekolah besa tadika je . haha :D 
hmm , dah hampir seminggu aku kat sini, camna nak cakap ye . 
besh tu mmg besh . 
sebab aku kat sini dengan ika , meen .
gambar 2 orang kat atas tuh , hie <3
so , aku ngan dyorg kat sini jela kan . 
kawan baru ? 
ramai tapi eth la tak boley ngan bhai ,
tak macam kat PLKN dulu , baru kenal 5 minit da boleh kamching .
kat sini ? errr :/ 
tak tahu nak translet camne . 
mungkin dyorg rase dyorg da hot , cantik takperlu campur orang kud . haha
but , actually okay jea :)
senior senior kat sini semua kacak kacak :D
haha 
jatuh hati ?
ade laa . bhahaha 
takde maknenya , LELAKI YG KACAK HANYA UTK WANITA YG CANTIK .
okay cun :) 
aku tengah tunggu buah hati aku seroang lagi idayu twinvaa utk mendaftar masuk .
sayang , aku tgu kau hehe <3 
okay laa , next post aku cerita lagi . bubye :D 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan