Rabu, 10 Ogos 2011

sebelum berbuka teringin nak membebel :DD







aku tengah dengar lagu yg baru saja aku selesai download , berkali2 aku dgr lagu nih, sahabaselamnya, liriknye seakan2 mendalam , atau lebih baik dikatakan "makan dalam seyhh liriknye" HAHA :DD adoiii , lagi bape minit jea nak buka nih , aku malas la nak tolong mak aku kat dapur , naseb baik line internet tgh laju ni, tu yg beshh :)) okayy , sekarang aku semakin malas nak study ! kenapa nie jane ? entah , tapi takpe malam kang aku study , aku nak study akaun pecah pale malam kag confem ! HAHA :DD ngat senang keh ? hmm , takpe aku boley buad ! hihihi , aku nan twinvaa semua problem da settle n kte owg semakin baik&semakin erat , sygg korg ! hope pasni ade problem settle baik2 ukeyy *muahhh :) hmm , mieza skag suda ade pengganti ady , huh! happy tgk kawan aku sorg nih happy , hope snad dy bahagia n kekal selama2nya nan pilihan aty dy uh < aminnn ~ membe aku yg laen plak ukey jea , nothing new :) SPM almost coming , aku weekends busy dgn class tuition , akaun, add math n math . aku ready utk semua tu , penad rasanya nan hidup aku skag tapi takpe aku akan teruskan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan