Khamis, 14 Jun 2012

dear ibu abah I miss you a lot :'(

asalamualaikum , readers , stalker , haters and beloved friends ~,~
lama da aku tak update blog kan ? baru ade masa nak cerita skag nie ,
diam tak diam dah 3 minggu aku stay sini , enviroment baru , semua baru :')
aku suka kat sini , aku happy :D
cuma apa aku nak cakap kat sini , aku rindu ibu n abah sangat-2 :'(
aku sayangkan dyorg , sayangkan parents aku sgt2 :'(
cuma dyorg berdua je kekuatan aku kat sini , kekuatan utk aku
teruskan kehiudpan ^^, walaupun baru minggu lepas aku balik ,
minggu lepas aku peluk cium dyorg tapi aku rindu sgt sekarang nie =="
masa pantas berlalu berjalan  kite sibuk membesar membuat kite lupe yang dyrog pun
semakin hari semakin tua :'(
I cant imagine my life without them :'(
pada yang dah lupa tu , biarkan jelaa dia lupaa ~,~
aku takkan menyusahkan adik beradik aku yg lain :(
biarlah aku susah senang sendiri kat sini .
tak perlu lah dyorg nak tahu ape khabar aku kat sini ,
lagipun siapa aku pada dyorg :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
seumur hidup aku kan , aku tak pernah terfikir nak study CHEMISTRY N BIOLOGY
patah lagi berdepan dengan add math lagi . haha :D and now padan muke
aku lalui semua tu lagi ==" bak kata cikgu jijah , "
kekadg apa yg kite tak suke tu lah yang akan kite dapat .
and now I got it :')
cuma kat sini aku boleh bawa ke tak tu belakang citee ,
life must go on :)
sampai bila tak boleh kan ? org lain boleh ,
kenapa kita tak boleh kan ?
jyeahh jane I love your spirit hehew :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bubye , see you guys in next post <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan