Ahad, 24 Jun 2012

LOVE

asalamualaikum readers :) wink wink , jiwe kacau tak entry aku kali nie ? haha :D GTH
cinta , love , apa yg anda faham maksud disitu ? entah laa ek , aku as seseorang yg byk kali gagal dalam bercinta rasa takut nak ulanginyaa lagi . k fine , mmg betul laa bile sekali kita disakiti perasaannya selamanya akan kita ingati , right ? bukan aku takut utk bercinta cuma aku tak jumpa lagi seseorang yg aku yakin dgn cintanya . janji aku pada hati tak mungkin akan aku tunai kan . k betul k ape yg meen n ika basuh aku malam tadi ==" dyorg berdua terbaik buat aku . salu dengar apa yg aku ingin ceritakan . dia org byk bagi nasihat pada aku tentang cinta . aku mmg pandai nasihatkan org dalam bercinta tapi bila kena kat aku ? aku sendiri tak tahu camne nak settlekan semua nie :'( I need someone beside me :'(
kadang-kadang kan bila aku fikir balik kan , aku tak perlu takut utk bercinta kan ? jalani apa yg ade depan mata ~,~ kecewa or bahagia belakang ceritaa :( orang yg berani menerima cinta adalah orang yang kuat menerima kekecewaan , am I right guys ? jyeah :D
nampak tak permainan kat situ ? haha :D
bagi aku an , cinta nie bukan utk dipermainkan , bukan utk dipijak - pijak bila da bosan blah camtu je , bukan bagi aku !! bagi aku cinta itu untuk disemai , untuk dijaga , untuk difahami dan untuk dijadikan cinta terakhir dalam hidup seseorang :))
bukan aku menutup pintu hati serapatnya bukan aku berdaya menahan perasaan utk jatuh cinta tapi aku manusia biasakan ? sentiase berasa jatuh cinta bila ade seseorang mendekati :'(

^^, k jiwe sgt kacau , kbye :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan