Isnin, 6 Ogos 2012

terima kasih :)

assalamualaikum semua :') 
dah lama aku tak update, bersawang da aku punye blog , aduhai =="
alhamdulilah sehingga kini aku maseh bernyawa dan maseh semangat ! 
see that picture ?
satu malam yang agak menggila .
aku baru balik dari kelas encik fahmi =="
dah la dalam kelas aku berangan , satu hapa pun aku tak masuk ! 
punye laa banyak encik fahmi tu membebel , 
aku fokus tapi otak fikir laen , alahai ! 
nak jadi apa nie jane ? ! 

 sorry lah , kemera bukan nikon , biase jer , gelap je gambar haha ! 
sememangnya aku nampak kegembiraan yg terserlah malam tu , 
aku tension , meen tension , I thini everyone tension ! 
tiba - tiba malam tuh dapat berjalan , mane tak happynya ! 
kadang - kadang tak semua benda kita boleh simpan dalam hati kan ?
tak semua benda jugak kita harus cerita kat orang kan ?
walaupun sekadar jalan - jalan kat dataran . 
serius aku happy ! 
dah lah lewat malam mase tuh , 
dalam pukul 10 malam lah jugak .
padahal pukul 11 dah kena masuk asrama ! 
semua tak kesah balik lambat ! 
selagi mana mampu berjalan selagi tuh berjalan :D 
joging tak habis satu round tiba - tiba terpandang ke arah MCD ! 
pegi mcd duluu , makan jap ! haha
korang korang tahu tak korang mmg bestfriends aku ! 
korang salu ade waktu aku perlukan korang ,
korang sentiase ade kat sisi aku :)
suka duka aku kat sini , korang semua tahu . 
aku sayang korang .
sumpah aku sayang :'( 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

means : NO LOVE UNTIL AKAD :)
hati aku hanya milik bakal imamku , insya allah :D 
dalam hidup semua orang berpeluang berjumpa dgn org yg menyaynyangi mereka, rite ?
ramai cakap jangan tolak kehadiran cinta , jgn nafikan kehadiran cinta .
tapi , utk insan yg telah cukup mengenali apa itu kelukan 
lebih mengerti kenapa pintu hatinya tertutup dan terbuka
hanya untuk bakal imamnya :') 

CINTA DATANG KEPADA ORANG YANG MASIH MEMPUNYAI 
HARAPAN WALAUPUN MEREKA TELAH DIKECEWAKAN,
KEPADA MEREKA YG MASIH PERCAYA, WALAUPUN
MEREKA TELAH DIKHIANATI, KEPADA MEREKA YANG 
MASIH INGIN MENYINTAI, WALAUPUN MEREKA
TELAH DISAKITI SEBELUMNYA DAN KEPADA 
MEREKA YANG MEMPUNYAI KEBERANIAN DAN 
KEYAKINAN UNTUK MEMBANGUNKAN KEMBALI
KEPERCAYAAN :') 

Susah bukan untuk berjumpa dgn seseorg yg akan sentiasa bersama kita 
sepanjang hayat ini ? BILA SESEORANG DATANG DALAM HIDUP KITA,
ALLAH MENGHANTAR MEREKA DENGAN SEBAB. SAMA ADA
UNTUK BELAJAR SESUATU DARIPADANYA ATAU UNTUK
MENJADI PENDAMPING KITA SELAMANYA :') 

insya allah , lepas nie kau yang terakhir . datang lah :')
assalamualaikum 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan