Khamis, 16 Ogos 2012

stress =="

assalamualaikum semua :') 
ya allah , nak menangis rasanya :'( 
serius !! 
4 minggu lagi final exam semester 1 . 
lately nie , banyak quiz and test . 
thats mean every night aku tidur lambat kadang-kadang pukul 4 baru tidur .
study lah apa lagi :/
banyak yang aku kena struggle untuk final nie ,
chemist , life sciences , math , pharmaceutics , and practice to pharmacy :( 
serius stress sangat sangat ! 
macam nak pegi gunung tinggi then jerit kuat kuat luahan hati nie !
apa pun mesti kuat kan ?
nie jalan hidup yang aku pilih dan aku mesti lakukan walau sesusah mana pun kan ?
hmmmmm =="
naik rcuti raya nanti dah confirm confirm kena fokus untuk final je , 
aku taknak repeat subject !
aku taknak failed ! 
ya allah , kau kuatkan semangat ku ya allah :) 
I WANNA BE A GOOD PHARMACIST :')
biasalah hidup , bukan senang nak senang kan ?
^^, 
okay , salam :D 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan