Ahad, 19 Januari 2014

Assalamualaikum :)

assalamualaikum 2014. may this year will be the best year ever in janah life. amin yarabbb. terima kasih reader doakan sekali :) sebenarnya, macam tak percaya je dah 2014. The time flies so fast. orang kata tahun baru buka buku baru, cerita baru, hidup baru dan semuanya baru kan ? lupakan kisah 2013, biarkan semuanya berlalu jadikan kenangan sepanjang hayat. banyak benda yang aku belajar pada tahun 2013. terutamanya soal cinta. asik asik cinta mcam takde cerita lain je kan? actually, tu je perkara yg paling indah pernah aku lalui sepanjang tahun 2013. haha dugaan, jatuh bangun, terluka, kecewa tu aku dah anggap biasa dalam hidup aku. Aku jatuh, kecewa then aku bangun sendiri. sebenarnye hidup ni tak susah kalau kita pandai menghargai apa ada depan mata, cuma lumrah manusia tak lepas dari membuat kesilapan kan? Diam tak diam dah setahun aku belajar kat KL ni. Alhamdulilah sangat :') sekarang ni aku tinggal nak masuk tahun kedua semester 4. So, tinggal 5 semester je lagi untuk aku tempuhi. Insya Allah aku mampu :) kena harus percaya diri , tu yang penting. okaylah, jom story kenangan 2013 . the best thing ever, and I'm so happy for my beloved bestfriends yang dah bertunang dengan cinta hatinya, iaitu NURUL AMIRA BINTI SABTU. raya kedua tahun 2013 dia menjadi tunangan orang dan sekarang tinggal tunggu masa utk dinikahkan. Memang seronok tengok orang yang kita sayang , bahagia. especially kawan rapat kita kan so, kena bersedia terima kehilangan lah, bila dia dah jadi isteri orang nanti. apa pun, tak sabar tunggu receptionnya nanti TWINVAA will be all out !! :))
selain tu juga, ela dah kahwin. macam tak percaya kan? seriously aku tak percaya. sedangkan raya 2013 kite orang raya same same tak lama lepas raya tu, ella declare dia dah kahwin. akhirnya terjawablah dalam twinvaa siapa yang kahwin dulu. apa pun yang terjadi, selamat pengantin baru my dear bestfriends :) tengah tengah happy tu, ada jugak cerita sedih ella dengan husband dia. Ella pregnant dan anak yang dikandungkan tu meninggal dunia. twinvaa ni dah beriya tak sabar nak dapat anak buah tau , salam takziah. Ella kuat dan ella mesti kuat ! :)) we all love you dear :*
Dan aku ? bila ye agaknya ? ahhh lmbat lagi lah hahaha dalam twinvaa aku akan jadi orang paling last kahwin. hohoho !
cinta ? tiada untuk masa ni. sayang orang tu adalah tapi untuk serius belum lagi. ada pun sekadar main main je , sekadar penghilang bosan camtu lah. nak serius memang taklah . malas dah aku. buang masa je, baik fokus study , graduate and kerja cari duit lastly, barulah cerita soal jodoh okay.
okay, ni lah problem aku , sebelum tulis macam macam benda nak cerita dah tulis idea takde pulak. so, cuma ni jelah pembukaan 2014 aku ! hahaha
okayyy baiiii :p
selfie sekejap haha

dating, spend time together love much :* 

ela with her husband ! 

happy e-day my dear mira :* 

datin-datin beraya 2013 ! hoho

classmate , housemate , soulmate , semester 3 ! 
classmate ! 

tangisan :') 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan